FAQ Family Fitness voor het Coronavirus

FAQ Corona

V: Is Family Fitness open?
A: Nee, onze club is gesloten vanaf 15 maart 2020 om 18:00 uur tot nader order.

V: Hoe lang blijft de club gesloten?
A: Family Fitness zal haar leden per email informeren over eventuele wijzigingen die op basis van de maatregelen van de overheid plaats zullen vinden.

V: Kan ik thuis trainen om fit te blijven?
A: Ja, dat kan. Wij zullen regelmatig trainingen posten op social media.

V: Kan ik mijn abonnement wijzigen vanwege de Covid-19?
A: Voor wijzigingen aan uw lidmaatschap zijn dezelfde regels als voorheen van toepassing.

V: Wordt er compensatie gegeven na sluiting van de club?
A: We kijken naar een passende compensatie voor onze leden en zullen u hier binnenkort verder over informeren.

V: Krijg ik mijn lidmaatschapsgeld terug terwijl de clubs gesloten zijn?
A: We zijn verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken voor onze leden. Binnenkort zullen we u hierover zo snel mogelijk informeren.

V: Kan ik mijn lidmaatschap niet gewoon bevriezen?
A: Op basis van de huidige situatie kunnen we  uw lidmaatschap niet zomaar bevriezen. We zijn verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken voor onze leden. We zullen u hierover zo snel mogelijk informeren.

V: Ik wil opzeggen. Kan dit direct of pas aan het einde van mijn lidmaatschap?
A: Wat jammer om te horen dat u uw lidmaatschap op wilt zeggen!
De huidige situatie is volgens onze Algemene Voorwaarden geen geldige reden om uw lidmaatschap per direct op te zeggen.
We zijn verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken voor onze leden. We zullen u hierover zo snel mogelijk informeren.

V: Family Fitness heeft de automatische incasso gedaan terwijl de club dicht is?
A: Ja, we zijn bewust van dit ongemak voor onze leden en daarom zijn we voor nu verschillende vormen van compensatie aan het onderzoeken voor onze leden. We zullen u hierover zo snel mogelijk informeren.